پاسخ صریح به یک ابهام/ دفاع مرکز تحقیقات صداوسیما در برابر یک حمله داخلیمدیرکل سنجش مخاطب مرکز تحقیقات صداوسیما در پاسخ به تشکیک و ابهام شبکه سه درباره نظرسنجی اخیر این مرکز ضمن اینکه چنین ادعایی را مصداق «دعوای درون خانه دانست که سر کوچه جار نمی زنند» گفت: - در گفتگو با مدیرکل سنجش مخاطب مرکز تحقیقات صداوسیما بررسی شد پاسخ صریح به یک ابهام/ دفاع مرکز تحقیقات صداوسیما در برابر یک حمله داخلی مدیرکل سنجش مخاطب مرکز تحقیقات صداوسیما در پاسخ به تشکیک و ابهام شبکه سه درباره نظرسنجی اخیر این مرکز ضمن اینکه چنین ادعایی را مصداق دعوای درون خانه دانست که سر کوچه جار نمی زنند گفت: اگر این دوستان با بنده تماس تلفنی می گرفتند ابهام شان به راحتی رفع می شد؛ دلیل این اعتراض ناشی از بی اطلاعی از زمان اجرای نظرسنجی اخیر بوده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی موسوی میرکلایی، مدیرکل سنجش مخاطب مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: این مرکز بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد و به لحاظ اعتبار علمی جایگاه خود را تثبیت کرده است؛ بارزترین نمونه اخیر اثبات این جایگاه را در پیش بینی دقیق میزان مشارکت در انتخابات 28 خرداد 1400 شاهد بودیم که مرکز تحقیقات صداوسیما توانست موفق ترین نظرسنجی را ارائه دهد. موسوی تاکید کرد: مرکز تحقیقات رسانه ملی همیشه تلاش دارد به روز و به ابزارها و روش های نوین مجهز باشد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |