مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-09اقتصادي

انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد پروژه ای ملی است


فرماندار اشتهارد پروژه انتقال پساب تصفیه خانه کرج به این شهرستان را یک پروژه ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط ادامه روند عملیات این پروژه آغاز شود.

- ، فرهاد شیبک بعد از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد اظهار کرد: این پروژه برای ما بسیار مهم است و بهره برداری از آن مشکلات زیادی در زمینه آبی شهرستان را رفع خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت شرکت شهرک های صنعتی البرز برای پیشبرد این پروژه و بهره برداری هر چه سریع تر آن استفاده کنیم.

فرماندار اشتهارد پروژه انتقال پساب تصفیه خانه کرج به این شهرستان را یک پروژه ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط ادامه روند عملیات این پروژه آغاز و همه دستگاه های اجرایی و نظارتی شهرستان برای تسهیل در انجام این کار بزرگ همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تأمین منابع آب برای اشتهارد مهمترین دغدغه فرمانداری شهرستان است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نیست.

شیبک گفت: پیمانکار پروژه انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد نیز مکلف شده است عملیات انتقال آب را تسریع داده و انتظارات مردم و مسئولان را برآورده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد پروژه ای ملی است

انتقال پساب تصفیه خانه کرج به اشتهارد پروژه ای ملی است