مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-09فرهنگي

برگزاری جشنواره «فردا» با شروع به کار دولت


ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی همزمان با شروع به کار دولت جدید برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی جشنواره فردا ، بهزاد رشیدی دبیر ششمین جشنواره فیلم فردا زمان برگزاری نمایشگاه، اکران آثار منتخب و مراسم اختتامیه این جشنواره را مهر ماه 1400 اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت جدید روحیه کار کردن و انگیزه مدیران دولتی مرتبط با این حوزه بیشتر و به کارهای فرهنگی و زیربنایی اهمیت و اولویت بیشتری داده شود.

وی بهره بردار اصلی جشنواره را سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی فعال در عرصه صنعت و فناوری کشور قلمداد کرد و گفت: اگر حمایت های مقرر شده عملی نشود، ما نخواهیم توانست جشنواره را در موعد مقرر و آنطور که پیش بینی کرده ایم، برگزار کنیم.

رشیدی ادامه داد: برخی از دوستان و حتی مسئولان دولتی می گفتند با توجه به شرایط کشور، شما فعلاً جشنواره را برگزار نکنید اما ما سعی کردیم چراغ جشنواره را در فضای مجازی روشن نگه داریم.

در این مدت سعی شده با استفاده از امکانات و ظرفیت های فضای مجازی، موضوع مستندسازی صنعتی و فناوری تا حد زیادی تبیین و برجسته شود.

بر این اساس تعداد 15 عنوان نشست تخصصی فیلمسازی و عکاسی با اساتید، متخصصان و چهره های حوزه فیلم و عکس صنعتی و تبلیغاتی در موضوعات مختلف و کاربردی در فضای مجازی برگزار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «فردا» با شروع به کار دولت

برگزاری جشنواره «فردا» با شروع به کار دولت