مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-09سياسي

استفاده از فناوری فضایی برای مدیریت منابع آبی به بحث گذاشته شد


کارگاه بین المللی استفاده از فناوری فضایی به منظور مدیریت سیل، خشکسالی و منابع آبی با حضور 370 متخصص در حوزه های علوم فضایی از بیش از 40 کشور دنیا آغاز به کار کرد.

- به نقل از سازمان فضایی ایران، کارگاه بین المللی استفاده از فناوری فضایی به منظور مدیریت سیل، خشکسالی و منابع آبی، به میزبانی مشترک دفتر امور فضای ماورای جو سازمان ملل متحد و سازمان فضایی ایران از امروز صبح آغاز و تا بعدازظهر روز چهارشنبه 20 مردادماه ادامه خواهد داشت.

در این کارگاه 370 متخصص در حوزه های علوم فضایی، سنجش از دور، محیط زیست و مدیریت منابع آبی از بیش از 40 کشور جهان حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه، سیمونتا دی پی پو رییس دفتر فضای ماورای جو سازمان ملل متحد، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی ایران به همراه فاطمه فریدونی دبیر این کارگاه سخنرانی کردند.

در ابتدا، رییس دفتر فضای ماورای جو سازمان ملل متحد با اشاره به مشکلات حوزه آبی در سرتاسر جهان، به اهمیت بهره برداری هر چه بیشتر از فناوری های فضایی در مدیریت منابع طبیعی به ویژه آب اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری فضایی برای مدیریت منابع آبی به بحث گذاشته شد

استفاده از فناوری فضایی برای مدیریت منابع آبی به بحث گذاشته شد