مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:402021-08-09پزشكي

ظرفیت تخت های بیمارستانی سمنان رو به تکمیل است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی این استان رو به تکمیل است و هیچ علائمی از کاهش میزان بیماری کرونا در استان سمنان دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر جندقی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته بهداشت و سلامت ستاد مدیریت مقابله با به صورت سرپایی انجام می شود، گفت: هیچ علائمی از کاهش میزان بیماری کرونا در استان سمنان دیده نمی شود.

شاهرود در وضع بحرانی کرونا نماینده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز گفت: در حال حاضر 239 نفر در بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه به علت ابتلا به کرونا بستری بوده و از این تعداد چهار نفر بدحال و در بخش آی.

سی.

یو بستری هستند.

عاشوری با بیان اینکه تعداد مراجعه 24 ساعته به مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بین 110 تا 120 نفر است، افزود: روزانه قریب به 30 تا 40 نفر در بیمارستان های تحت مدیریت این دانشگاه به علت ابتلا به کرونا بستری می شوند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 70 نفر با تست مثبت قطعی کرونا در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود شناسایی می شوند، گفت: شهرستان شاهرود هم اینک در وضع بحرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تخت های بیمارستانی سمنان رو به تکمیل است

ظرفیت تخت های بیمارستانی سمنان رو به تکمیل است