مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-09سياسي

تنها راه ما در کشور، انقلابی و جهادی عمل کردن است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه همه قدرت های زورگو در دنیا تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، - ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه همه قدرت های زورگو در دنیا تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند، گفت: تنها راه ما جهادی و انقلابی حرکت کردن است.

حسین انجم شعاع امروز 18 مردادماه با حضور در جهاد دانشگاهی سالگرد تاسیس این نهاد و روز خبرنگار را به خبرنگاران ایسنا و ایکنا تبریک گفت.

وی در این نشست با اشاره به عملکرد جهاد دانشگاهی در چهار دهه اخیر اظهار کرد: جهاد در 41 سال اخیر خدمات مختلفی به جامعه ارائه داده و همه براساس رسالت انقلابی و جهادی که داریم باید به اطلاع مردم برسانیم چه پیشرفت ها و کارهای مهمی انجام داده ایم علی رغم اینکه تحریم بودیم و مشکلات داشتیم.

انجم شعاع با اشاره به فشارهای و توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: طبق فرمول های علمی، با این وضعیت اکنون نه باید جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و نه جهاد اما امروز ایران سرافراز، مقتدر و بالنده در دنیا در زمینه های مختلف حرف برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه ما در کشور، انقلابی و جهادی عمل کردن است

تنها راه ما در کشور، انقلابی و جهادی عمل کردن است