مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-09پزشكي

800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص نیازمند کمک خیرین سلامت هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در حال حاضر 800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص، نیازمند به کمک خیرین سلامت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد عصر دوشنبه در آیین امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: هم اکنون بیش از 800 مددجوی این نهاد که دارای بیماری خاص و صعب العلاج هستند برای پیگیری امورات درمانی خود نیازمند کمک و مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستند.

وی گفت: مشکلات اقتصادی چند سال اخیر و نیز بیماری و مشکلات اقتصادی ناشی از آن سال گذشته 46 درصد مراجعین به کمیته امداد افرادی بوده اند که برای نخستین بار به این نهاد مراجعه کرده اند و این مهم نشان دهنده فشار اقتصادی به قشر محروم جامعه و ضرورت داشتن مشارکت بیشتر افراد خیر در کمک به این افراد نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: از آنجایی که امکانات کمیته امداد متناسب با نیازهای درمانی سنگین جامعه مددجویی نیست و از لحاظ دیگر بر اساس مصوبه مجلس حوزه بیمه و درمان قشر مددجو به بیمه سلامت واگذار شده است بنابراین مشارکت افراد خیر و نیکوکار جامعه در کمک به این بیماران نیازمند، بسیار ضروری است.

موسی نژاد به امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: هر چند در گذشته در زمینه کمک به کودکان دارای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص نیازمند کمک خیرین سلامت هستند

800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص نیازمند کمک خیرین سلامت هستند