مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-09سياسي

خبرنگاران قروه نیازمند ساماندهی است/ضرورت حمایت مسوولان ادارات از خبرنگاران


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه گفت: خبرنگاران این شهرستان نیازمند ساماندهی است لذا به دنبال ایجاد دفتر خانه مطبوعات برای اهالی رسانه در قروه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، محمدعلی مومنی در نشست خبری به مناسبت 17 مرداد در میان خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران این شهرستان نیازمند ساماندهی است لذا به دنبال ایجاد دفتر خانه مطبوعات برای اهالی رسانه در قروه هستیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به فعالیت مستمر خبرنگاران ضرورت دارد مسوولان از خبرنگاران حمایت کنند و مشکلات معیشتی این قشر از جامعه را بر طرف کنند چرا که خبرنگاران جزو اقشار کم درآمد و پرمشغله در جامعه محسوب می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ضرورت دارد از توان و ظرفیت خبرنگاران در امور پارلمان شهری استفاده کرد چرا که این قشر از جامعه با توجه به دانش و آگاهی که به امور شهر و منطقه خود دارد می تواند کمک حال مسئولان در برطرف کردن مشکلات باشند.

خبرنگاران مروج ایثارگری ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا باشند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه هم در این نشست گفت: ضرورت دارد خبرنگاران با جرایم خبرنگاری، بیان واقعیت ها، آشنایی با اخلاقیات و موضوعات جامعه آشنایی کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران قروه نیازمند ساماندهی است/ضرورت حمایت مسوولان ادارات از خبرنگاران

خبرنگاران قروه نیازمند ساماندهی است/ضرورت حمایت مسوولان ادارات از خبرنگاران