مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-09پزشكي

روند افزایشی ابتلا به کرونا در قرچک/تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید ستاری


فرماندار قرچک از روند افزایشی آمار ابتلا و فوت ناشی از نوع دلتای ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: متأسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان و صنوف کاهش یافته است.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک از روند افزایشی آمار ابتلا و فوت ناشی از نوع دلتای ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: متأسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان و صنوف کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی عصر دوشنبه 18 مرداد ماه ، در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: تنها راه کاهش شیوع ویروس کرونا ، رعایت نکات بهداشتی است، اما دیده می شود برخی شهروندان حتی حاضر نیستند کوچکترین مورد یعنی استفاده از ماسک را رعایت کنند و این موجب شده نه تنها خود در امان نباشند، بلکه افراد مسن خانواده را نیز به کام مرگ بکشانند.

وی ادامه داد: در برخی واحدهای صنفی نیز عدم رعایت پروتکل ها به وضوح دیده می شود و این باعث شده تعدادی از این واحدها اخطار لازم را دریافت کنند و در جریان نظارت های صورت گرفته یک رستوران و یک نانوایی متخلف نیز پلمب شدند.

فرماندار شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: باید در شهرستان گشت های نظارت بر اصناف و همچنین محدود شدن فعالیت روزبازارها با جدیت تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی ابتلا به کرونا در قرچک/تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید ستاری

روند افزایشی ابتلا به کرونا در قرچک/تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید ستاری