مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-09اقتصادي

33 هزار بنابی واکسن کرونا دریافت کردند / شرایط سخت کرونا در بناب


رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان گفت: تاکنون تعداد 33 هزار و 597 نفر در شهرستان بناب واکسینه شده اند که 25 هزار و 745 نفر دز اول و 5 هزار و 18 نفر دز دوم واکسن را زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب اظهار داشت: با عادی انگاری وضعیت و تداوم دورهمی ها و مهمانی ها شاهد افزایش قابل توجه مبتلایان و تداوم شرایط فعلی هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزاداری در ایام ماه محرم تصریح کرد: طبق دستورالعمل طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا اعمال محدودیت های پیش بینی شده برای بخش های مختلف در دستور کار قرار گرفت که انتظار داریم هر بخش با اطلاع رسانی مناسب و اغناسازی مردم، همراهی و همکاری جامعه هدف خویش را جلب کند.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان نیز اظهار کرد: تاکنون تعداد 33 هزار و 597 نفر در شهرستان بناب واکسینه شده اند که 25 هزار و 745 نفر دز اول و 5 هزار و 18 نفر دز دوم واکسن را زده اند.

فتحی با اشاره به سیر صعودی روند افزایش مبتلایان و بستری ها در بیمارستان بناب گفت: اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار بنابی واکسن کرونا دریافت کردند / شرایط سخت کرونا در بناب

33 هزار بنابی واکسن کرونا دریافت کردند / شرایط سخت کرونا در بناب