مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-09دانش

مواردی که در زمان جابجایی دولت باید مورد توجه قرار گیرد


در این مقطع زمانی که جابجایی های دولت دوازدهم وسیزدهم شکل می گیرد، از طرفی با شکل گیری بودجه سال 1401 و از طرف دیگر با مسائلی چون واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی و هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی .

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این مقطع زمانی که جابجایی های دولت دوازدهم وسیزدهم شکل می گیرد، از طرفی با شکل گیری بودجه سال 1401 و از طرف دیگر با مسائلی چون واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی و هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد و ماه های پیش رو اهمیت بسیار دارد.

امیدوارم با قوت تمام همه امور مرتبط با دانشجویان و اساتید برای از سرگیری آموزش حضوری و یا تقویت آموزش های الکترونیکی ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در آخرین نشست خود با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که صبح امروز (دوشنبه، 18 مرداد) به صورت برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه بزرگ علمی کشور جزو پر افتخارترین حوزه های میهن اسلامی است، گفت: جا دارد که این افتخار، روز به روز بزرگتر و افزونتر شود.

وی با بیان اینکه در گزارش عملکردی که دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در طول مدت چهار سال گذشته تاکنون ارائه داده اند، روند رو به صعود وجود دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواردی که در زمان جابجایی دولت باید مورد توجه قرار گیرد

مواردی که در زمان جابجایی دولت باید مورد توجه قرار گیرد