مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 14:202021-08-09اقتصادي

واگذاری 1000 پنل جدید خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک


مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری یک هزار پنل جدید خورشیدی به عشایر این استان در آینده نزدیک خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری یک هزار پنل جدید خورشیدی به عشایر این استان در آینده نزدیک خبرداد.

حمید محمدپور با بیان اینکه این پنل ها (سامانه ها) دارای قابلیت تولید 100 وات برق هستند به طوری که روشنایی حداقل پنج شعله لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی همراه را تأمین خواهند کرد، افزود: برق محل اسکان عشایری که بیشتر از چهار کیلومتر با شبکه برق فاصله داشته باشند از طریق پنل های خورشیدی سبک و قابل حمل تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روز چهارم مردادماه امسال یک هزار پنل عشایری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع و البته آیینی بصورت نمادین در منطقه عشایری ماه پرویز یاسوج نیز با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، آثار زیست محیطی اجرای این طرح را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش استفاده از انرژی های نو، شاهد کاهش آثار مخرب استفاده از سوخت های فسیلی، تخریب جنگل ها و مراتع باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1000 پنل جدید خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک

واگذاری 1000 پنل جدید خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک