مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-09سياسي

تمجید فرمانده کل سپاه از نقش رسانه ها و خبرنگاران


فرمانده کل سپاه با تمجید از نقش آفرینی رسانه ها و خبرنگاران در نمایش اقتدار بازدارنده کشور، امید آفرینی و تعقیب دشمن در جنگ رسانه ای را رسالت مهم امروز خبرنگاران توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در سالن کنفرانس روابط عمومی کل سپاه برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی بویژه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از خبرنگاران کشور به عنوان پیام آوران انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شما در جنگ روایت ها که نقطه کانونی نبرد انقلاب اسلامی و استکبار است، حضور دارید و با ابعاد پیچیده و مرموز آن آشنا هستید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در دنیای امروز کلمات بسیار قدرتمند شده اند و می توانند تحرکات زیاد و تغییرات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .

را رقم بزنند، اظهار کرد: امروز کلمات همانند موشک و گلوله ها که پرتاب می شوند، بعد جدیدی پیدا می کنند و در دنیای امروز که دنیای مرگ فاصله ها است، به تدریج جغرافیای ذهن ها بر مرز ها چیره می شود.

وی افزود: امروز در حوزه افکار عمومی بیش از انکه با مقیاس فیزیکی مواجه باشیم با شعاع روانی رخداد ها و حوادث روبرو هستیم، به طور مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید فرمانده کل سپاه از نقش رسانه ها و خبرنگاران

تمجید فرمانده کل سپاه از نقش رسانه ها و خبرنگاران