مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-09بين الملل

جاسوسی سایبری امارات از مخالفان داخلی و خارجی با کمک ماموران آمریکایی


یک مرکز تحقیقاتی مستقل اروپایی با انتشار تحقیقی، از نحوه جاسوسی امارات از مخالفان داخلی و خارجی خود با استفاده از ماموران آمریکایی پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک تحقیق مطبوعاتی، ابعاد پنهان قراردادهای دولت امارات با کارشناسان امنیت و اطلاعاتی سابق آمریکایی در زمینه تقویت جاسوسی و هکری برای استفاده در داخل و خارج از این کشور را افشا کرد.

مرکز Observatoire Europeen (دیدبان اروپایی)  فعال در امور خاورمیانه، با انتشار گزارشی نوشت: این تحقیق نشان می دهد که امارات از گروهی از پیمانکاران اطلاعاتی آمریکا برای کمک به عملیات نفوذ سایبری به منظور هدف قرار دادن دولتهای رقیب، مخالفان و فعالان حقوق بشر استفاده کرده است.

این مرکز که یک نهاد مستقل اروپایی است، دیدگاه سیاست اروپا در قبال مسائل عربی را ارائه می دهد و تأثیرات رسانه های عربی بر عرصه اروپا را پیگیری می کند، می نویسد این پیمانکاران که افسران سابق اطلاعاتی آمریکا هستند بخش اصلی برنامه جاسوسی موسوم به پروژه ریون را تشکیل می دهند.

بنا به تحقیق منتشر شده در وبگاه تخصصی فنی zdnet ، یک مامور سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده نحوه کار خود با دستگاه اطلاعات اماراتی را فاش کرده که در ادامه می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی سایبری امارات از مخالفان داخلی و خارجی با کمک ماموران آمریکایی

جاسوسی سایبری امارات از مخالفان داخلی و خارجی با کمک ماموران آمریکایی