مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 15:502021-08-09سياسي

شورای شهر مشهد: عزاداری های محرم نباید تعطیل و کمرنگ شود


تاریخ، در حال تکرار است، فلسفه تاریخ هیچ گاه عوض نمی شود، فراموش کردن نماز و ذکر خدا و دنبال امیال دنیوی رفتن باعث شهادت امام حسین (ع) و یارانش شد.

- تاریخ، در حال تکرار است، فلسفه تاریخ هیچ گاه عوض نمی شود، فراموش کردن نماز و ذکر خدا و دنبال امیال دنیوی رفتن باعث شهادت امام حسین (ع) و یارانش شد.

رییس شورای شهر مشهد گفت: محرم و صفر تقدس خاصی دارد و عزاداری ها نباید کمرنگ شود البته در شرایط شیوع کرونا این عزاداری ها باید با رعایت پروتکل ها و در فضای باز انجام شود اما زیارتگاه ها و عزاداری نباید تعطیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حسن موحدیان در دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم افزود: به هیچ عنوان نباید کاری کرد که مقدسات کمرنگ شود چنانکه تعطیلی حج نیز نوعی تقدس زدایی است.

وی اضافه کرد: تاریخ، در حال تکرار است، فلسفه تاریخ هیچ گاه عوض نمی شود، فراموش کردن نماز و ذکر خدا و دنبال امیال دنیوی رفتن باعث شهادت امام حسین (ع) و یارانش شد.

موحدیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: شهرداری مشهد تا کنون اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با شیوع کرونا انجام داده است و در این دوره نیز شورا و شهرداری از هرگونه کمک در این موضوع کوتاهی نخواهد کرد و اگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواستی داشته باشد که در عهده شهرداری باشد در خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر مشهد: عزاداری های محرم نباید تعطیل و کمرنگ شود

شورای شهر مشهد: عزاداری های محرم نباید تعطیل و کمرنگ شود