مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 16:402021-08-09سياسي

انعکاس مشکلات مردم توسط رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد


فرمانده سپاه ناحیه فومن با تأکید بر انعکاس مشکلات مردم توسط رسانه ها، گفت: با توجه به سلایق مخاطب در تولید مخاطب از جوسازی رسانه های غربی جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محسن جعفری عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن با تاکید بر اینکه فعالیت ها و تلاش های بی وقفه خبرنگاران در طول سال از هیچکس پوشیده نیست، گفت: یاد خاطره همه شهدا به ویژه شهید صارمی که تحت عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است نشان از جایگاه وسیع و بزرگ این شغل است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه باید تلاش شود در کار خبری به دنبال منافع سیاسی نباشیم و با عدم جانب داری بتوانیم در راستای تولید محتوا درست گام برداریم، اظهار کرد: تنها به دنبال هدف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی با اشاره به فعالیت جناح های سیاسی مختلف در کشور، اضافه کرد: تکثر احزاب سیاسی و نگرش های سیاسی نباید سبب مانع و اختلاف در بدنه نظام شود.

جعفری با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مشکلات مردم را بتوانند به خوبی انعکاس دهند، افزود: تولید محتوا در فضای مجازی و فعالیت رسانه ای به اولویت اصلی کاری بنده در شهرستان فومن تبدیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه رسانه های وابسته با دروغ پردازی کارکرد نظام را زیر سوال می برند، خاطرنشان کرد: با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس مشکلات مردم توسط رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد

انعکاس مشکلات مردم توسط رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد