مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 16:502021-08-09حوادث

کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی طی انجام عملیات غافلگیرانه


رییس پلیس مواد مخدر از کشف 13 کیلو و 300 گرم تریاک طی انجام عملیات غافلگیرانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگمحمد قدرتی اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند خودروی مورد نظر را در حوالی شهرستان بجنورد شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه خودروی مورد نظر متوقف و متهم نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار 13 کیلو و 300 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودروی وی نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ قدرتی در پایان خاطر نشان کرد: در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و انتظار ما از شهروندان این است که در صورت اطلاع از اینگونه موارد که سلامت و امنیت جامعه را مختل می کنند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی طی انجام عملیات غافلگیرانه

کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی طی انجام عملیات غافلگیرانه