مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-09سياسي

دستگاه ها تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مطلوب کنگره ملی 6300 شهید بکار گیرند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مطلوب کنگره ملی 6300 شهید استان بکار گیرند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مطلوب کنگره ملی 6300 شهید استان بکار گیرند.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ستاد کنگره ملی 6300 شهید لرستان که امروز 18 مردادماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز پنجمین جلسه ستاد کنگره 6300 شهید والا مقام لرستان برگزار شد و کمیته های 22 گانه گزارشات خود را ارائه کرده و پیشرفت برنامه کمیته ها با توجه به زمان بندی تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه برخی از نواقصی که احیاناً وجود داشت و مسائلی که به عنوان چالش مطرح بود، بررسی شد و مقرر گردید برخی از مطالبی که نیاز به تصمیم گیری کلان دارند در شورای سیاستگذاری کمیته 6300 شهید به ریاست نماینده معزز ولی فقیه مورد بررسی قرار گیرند و تصمیمات بهتری در این زمینه اتخاذ شود.

معاون استاندار لرستان با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری همه دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در اجرای برنامه های کمیته ها از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند و با توجه به شرایط کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مطلوب کنگره ملی 6300 شهید بکار گیرند

دستگاه ها تمام ظرفیت خود را برای برگزاری مطلوب کنگره ملی 6300 شهید بکار گیرند