مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-09سياسي

توسعه آموزش مهارت های فنی وحرفه ای در جهت ارتقای اشتغال جوانان


فرماندار خرم آباد بر توسعه مهارت های فنی وحرفه ای در جهت ارتقای اشتغال جوانان تأکید کرد و گفت: مهارت های تخصصی مورد نیاز جوانان آموزش داده شود، - ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد بر توسعه مهارت های فنی وحرفه ای در جهت ارتقای اشتغال جوانان تأکید کرد و گفت: مهارت های تخصصی مورد نیاز جوانان آموزش داده شود، ضمن اینکه غنی سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه توسط نهادهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی در دستور کار قرار گیرد.

جعفر طولابی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، اظهار کرد: جوانان اصلی ترین و مهمترین سرمایه اجتماعی یک جامعه محسوب می شوند، به همین منظور و در راستای ارتقای جایگاه این قشر ستاد ساماندهی در سطح ملی و استانی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا اگرچه محدودیت هایی در برگزاری برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان ایجاد شد، با این وجود طی این مدت فعالیت های خوبی از سوی برخی دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد صورت گرفته است.

فرماندار خرم آباد، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن را مهمترین مطالبه جوانان برشمرد و افزود: تهدیدهای اجتماعی از جمله آسیب های ناشی از توطئه و نقشه های دشمنان امروزه از اصلی ترین موانع پیش روی جوانان است، از این رو از همه ظرفیت ها برای ساماندهی امور جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش مهارت های فنی وحرفه ای در جهت ارتقای اشتغال جوانان

توسعه آموزش مهارت های فنی وحرفه ای در جهت ارتقای اشتغال جوانان