مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 19:152021-08-09بين الملل

ورود مخفیانه زیرسطحی اسراییل به دریای سرخ/ حماقت بِنِت و گرفتاری در تله ای بزرگ


صهیونیستی تردیدی در اشتباه بودن ورود رژیم صهیونیستی به درگیری با ایران با توجه به توان مندی های جمهوری اسلامی در زمین ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از نورنیوز، یک زیرسطحی اسراییلی از نوع دلفین چهارشنبه گذشته 13 مردادماه  به صورت مخفیانه ضمن عبور از کانال سوئز وارد دریای سرخ شده است.

دو ناوشکن  رژیم صهیونیستی  نیز به صورت هم زمان از کانال سوئز عبور کرده اند که به احتمال قوی اسکورت این زیر سطحی هستند.

این اقدام رژیم صهیونیستی که در پی التهاب آفرینیِ مبتنی بر فضاسازی ایجاد شده در خصوص انفجار نفت کش اسراییل در دریای عمان انجام شده اگرچه بیشتر جنبه نمایشی دارد اما نشان از آن دارد که ظاهرا دولت جدید تل آویو با وجود ناتوانی در اجماع سازی علیه ایران و عقب نشینی حامیان آمریکایی-انگلیسی خود از تهدید تهران به پاسخ متقابل، همچنان بدنبال حرکت در مسیر التهاب افرینی است.

این در حالی است که حتی برخی از مقامات سابق این رژیم نیز به دولت نفتالی بنت در خصوص این اقدامات هشدار داده اند، چنانچه عاموس یادلین ژنرال بازنشسته ارتش اسراییل گفته است: نباید با دست برتر ایران در خلیج فارس درگیر شویم.

یادلین با یادآوری حمله ایران به عین الاسد و حملات پهپادی و موشکی  علیه آرامکو  که عربستان تصور نفتالی بنت که ظاهرا بنا دارد مسیر نتانیاهو را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مخفیانه زیرسطحی اسراییل به دریای سرخ/ حماقت بِنِت و گرفتاری در تله ای بزرگ

ورود مخفیانه زیرسطحی اسراییل به دریای سرخ/ حماقت بِنِت و گرفتاری در تله ای بزرگ