مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 19:252021-08-09سياسي

اعلام مراسم مسجد مقدس جمکران در دهه اول محرم


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با شرح برنامه های این مکان مقدس در دهه اول ماه محرم، گفت: هر روز در سه نوبت آیین عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای محرم حسینی، اظهار کرد: میعاد منتظران در ایام محرم به ویژه دهه نخست آن برنامه های متعددی را در خانه صاحب عزا تدارک دیده است، با توجه به تجربه موفق سال گذشته در شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین نحو در صحن جامع امام مهدی (عج)، امسال نیز با رعایت پروتکل های ابلاغی، آیین سوگواری سید و سالار شهیدان عالم (ع) برگزار می شود و میزبان سوگواران حسینی خواهیم بود.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا هر روز صبح از 7 و 30 دقیقه تا 8 و 15 زیارت عاشورا در مسجد امام علی (ع) قرائت خواهد شد، هر روز بعد از نماز عصر روضه خوانی در مسجد مقام و عصرها از ساعت 16 و 30 مراسم عزاداری با میزبانی از هیئت محبین اهل بیت (ع) در شبستان بزرگ کربلا برگزار می شود.

وی افزود: ویژه مراسم عزاداری دهه اول نیز شب ها نیز بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی  حاج حسن شالبافان و کربلایی محمد جواد احمدی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مراسم مسجد مقدس جمکران در دهه اول محرم

اعلام مراسم مسجد مقدس جمکران در دهه اول محرم