مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 00:152021-08-09پزشكي

ایمنی زایی 80درصدی واکسن کووپارس و آغاز تولید انبوه آن در کشور


سخنگوی پروژه کارآزمایی بالینی واکسن «کووپارس» انستیتو رازی توضیحاتی درباره روند کارآزمایی بالینی این واکسن و همچنین اقدامات صورت گرفته برای تولید انبوه آن ارائه کرد.

- ایمنی زایی 80درصدی واکسن "کووپارس" و آغاز تولید انبوه آن در کشور سخنگوی پروژه کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس انستیتو رازی توضیحاتی درباره روند کارآزمایی بالینی این واکسن و همچنین اقدامات صورت گرفته برای تولید انبوه آن ارائه کرد.

دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس انستیتو رازی، گفت: گزارش فاز دوم دو هفته قبل به سازمان غذا و دارو ارسال شده است و در انتظار ابلاغ پروتکل های فاز سوم بالینی هستیم تا روند فاز سوم هم آغاز شود.

در هفته آتی جلسه ای برای بررسی مستندات داریم و ان شاءالله پس از آن مجوز ورود به فاز سوم را اخذ می کنیم تا بر اساس برنامه ریزی ها از هفته اول شهریورماه وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی شویم.

وی افزود: برای انجام فاز سوم، دو سناریو مد نظرمان است که با توجه به شرایط جامعه که گروه های سنی و شغلی مختلف وارد کارآزمایی بالینی می شوند، یک پیشنهاد کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو این بود که واکسن تایید شده دیگری (که اکنون در حال تزریق به مردم است) در برابر واکسن کووپارس قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی زایی 80درصدی واکسن کووپارس و آغاز تولید انبوه آن در کشور

ایمنی زایی 80درصدی واکسن کووپارس و آغاز تولید انبوه آن در کشور