مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 01:452021-08-09حوادث

50 درصد پایش مرزها تا پایان شهریورماه الکترونیکی می شود


فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گنبدکاووس گفت: تاکنون حدود هفت پاسگاه مرزی به دوربین مجهز شده و تا پایان شهریورماه 50 درصد پایش مرز به صورت الکترونیکی انجام می شود.

- محمدباقر نجفی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فاررس در گرگان اظهار کرد: پایش الکترونیکی مرزها از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و تاکنون هفت پاسگاه مرزی ما به دوربین مجهز شده است.

وی تصریح کرد: این دوربین ها قابلیت ضبط و نگهداری داشته و بیش از پنج کیلومتر از حریم مرزی اطراف را پوشش می دهد.

فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه گنبدکاووس یک خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه 50 درصد پایش مرزی تاکنون در پاسگاه های مرزی انجام می شود، گفت: برای حفظ سلامت مرزبانان توزیع ماسک، رعایت موارد بهداشتی و موادضدعفونی کننده در پاسگاه های مرزی از زمان شیوع کرونا انجام می شود و در مناسبت های مختلف این توزیع در بین مردم مرزنشین نیز صورت می گیرد.

وی بیان کرد: پزشک یاران ما در گروهان های مرزی مستقر بوده تا در صورت هرگونه اقدامات پزشکی بتوانند به مرزبانان و مردم مرزنشین منطقه امدادرسانی کنند.

فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گنبدکاووس ابراز کرد: در حال تعمیر ماشین آلات راهسازی هنگ مرزی اترک هستیم که تاکنون 95 درصد تعمیرات انجام شده و این ماشین آلات از ماه آینده برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پایش مرزها تا پایان شهریورماه الکترونیکی می شود

50 درصد پایش مرزها تا پایان شهریورماه الکترونیکی می شود