مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-09سياسي

حسینیه ای به پهنای کرمانشاه/ مراسم عزاداری محرم در فضای باز شهر برگزار شود


باید فضای باز اولویت اصلی مراسم عزاداری محرم باشد و با تعدادی محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت جامعه برگزار شود.

- فضل الله رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت وخیم بیماری درک نمی کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: به خاطر مراعات حال شهروندان درب آرامستان بسته نشده، بنرهای اطلاع رسانی و تذکرات لازم در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی داده می شود که در صورت عدم رعایت مجبور به بسته شدن آن خواهیم شد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون به سرعت قابل قبولی در حال انجام است، گفت: مردم مقابل این بیماری دچار ساده انگاری و خستگی شده اند ولی برای حفظ جان خود و عزیزان باید همچنان دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

رنجبر با اشاره به فعال شدن اکیپ ها و گشت ها در راستای رعایت پروتکل ها در سطح شهر در خصوص فعالیت هیأت ها، گفت: مراسم محرم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت جامعه برگزار شود.

وی با اشاره به سیاه پوشی شهر، افزود: دستورالعمل های مربوطه در این راستا ابلاغ شده که باید فضای باز اولویت اصلی مراسم عزاداری محرم باشد و با تعدادی محدود با رعایت پروتکل ها در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود و مراسم بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه ای به پهنای کرمانشاه/ مراسم عزاداری محرم در فضای باز شهر برگزار شود

حسینیه ای به پهنای کرمانشاه/ مراسم عزاداری محرم در فضای باز شهر برگزار شود