مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-09حوادث

دستگیری طراح همراه بانک جعلی در اصفهان


فردی که با طراحی اپلیکیشن جعلی همراه بانک یکی از بانک های رسمی، اقدام به برداشت از حساب مشتریان می کرد، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی عصر دوشنبه با اعلام خبر شناسایی و دستگیری فرد جاعل در عملیات کارشناسان پلیس فت: کاربران از ورود به سایت هایی که با تبلیغات اغواکننده شبکه های اجتماعی مردم را ترغیب به ورود و پرداخت وجه و دریافت خدمات می کنند خودداری و اپلیکیشن های بانکی را تنها از سایت رسمی بانک مربوطه دریافت کنند.

وی فزود: کاربران از ورود به سایت هایی که از طریق لینک های ناشناس و تبلیغاتی که بصورت خودکار باز می شود، پرهیز و در استفاده از موتورهای جست وجو دقت کنند تا در دام سایت های جعلی نیفتند.

وی به یکی از پرونده های پلیس فتای اصفهان اشاره کرد و گفت: پس از شکایت یکی از شهروندان که پس از دانلود و بارگذاری همراه بانک یکی از بانک های رسمی کشور، مبلغ 350 میلیون ریال از حساب وی بصورت غیرمجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس فتا، بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان کرده است که با جست وجوی اپلیکیشن همراه بانک مورد نظر و دانلود برنامه از گوگل پلی و نصب و تنظیم کلیه دسترسی ها برای این برنامه، دریافته است که علاوه بر اینکه اپلیکیشن مربوطه خدمات بانکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری طراح همراه بانک جعلی در اصفهان

دستگیری طراح همراه بانک جعلی در اصفهان