مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-09بين الملل

هشدار ارمنستان به جمهوری آذربایجان


وزیر دفاع ارمنستان تهدید کرد در صورتی که اختلافات مرزی کشورش با جمهوری آذربایجان به صورت مسالمت آمیز حل نشود‏، ارمنستان دست به اقدام نظامی خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از ایروان؛ وزیر دفاع ارمنستان گفت: در صورتی که اختلافات مرزی ارمنستان با جمهوری آذربایجان بصورت مسالمت آمیز حل نشود ارمنستان دست به اقدام نظامی خواهد زد.

دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد آرشاک کاراپتیان وزیر دفاع ارمنستان امروز در دیدار با استانیسلاو زاس دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی در ایروان با تاکید بر این مطلب افزود: هر چند قصد ما حل صلح آمیز این مسئله است، اما تحمل ما نیز نامحدود نیست.

وی همچنین اظهار تاسف کرد از این که ساختار سازمان پیمان امنیت جمعی با خواست ارمنستان مبنی بر دخالت آن برای حل اختلافات باکو و ایروان همخوانی ندارد.

استانیسلاو زاس در چارچوب سفر دو روزه ای خود به ارمنستان با نیکول پاشینیان نخست وزیر، آرمن گریگوریان کفیل وزیر امور خارجه و آرشاک کاراپتیان وزیر دفاع ارمنستان دیدار و گفتگو می کند.

در این دیدار ها مسایل مربوط به همکاری ارمنستان با سازمان پیمان امنیت جمعی، همچنین ریاست دوره ای ارمنستان در این سازمان و موضوعات مربوط به منطقه قفقاز جنوب بررسی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ارمنستان به جمهوری آذربایجان

هشدار ارمنستان به جمهوری آذربایجان