مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-10سياسي

کابینه سیزدهم باید کارآمد و ضد فساد باشد/ رفع مشکلات زمان می برد


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رییس جمهور باید مدیرانی انتخاب کند که متخصص، متعهد، کارآمد، ضد فساد باشند و بر اساس لیاقت و شایستگی ها انتخاب شوند.

- کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره چگونگی ترکیب کابینه دولت سیزدهم برای محقق کردن شعار دولت مردمی و گرفتار نشدن به کاستی ها و خطاهای دولتِ روحانی، گفت: رییسی در انتخابات و مبارزات انتخاباتی، شعارهای بسیار خوبی داده است، همچنین با توجه به انتظارات مردم و نخبگان، می طلبد که او در انتخاب مدیران خود بر اساس آنچه گفته عمل کند.

وی افزود: نظام مدیریتی در کشور به ویژه در دو دوره اخیر طوری بود که انتخاب مدیران از سطح وزرا گرفته تا سایر مدیران کلیدی با ضابطه مناسب و دقیقی صورت نمی گرفت از این رو با مشکل جدی مواجه بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بخشی از ناکارآمدی دولت گذشته به نوع انتخاب مدیران برمی گردد، اظهار کرد: ناکارآمدی مدیریتی باعث شد که ما دچار مشکلات عدیده ای شویم، از ظرفیت های خدادادی کشور غافل شدیم و علاوه بر این ظرفیت هایی که مقام معظم رهبری در نظریه اقتصادی و شعارهای این سال ها دادند استفاده نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه سیزدهم باید کارآمد و ضد فساد باشد/ رفع مشکلات زمان می برد

کابینه سیزدهم باید کارآمد و ضد فساد باشد/ رفع مشکلات زمان می برد