مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-10ورزشي

راه یابی سه ورزشکار خراسان شمالی به ارودی تیم ملی راگبی کشور


بیش از چند سال است که در فکر راه اندازی تیم راگبی بوده ایم اما حمایتی از سوی مسؤولین صورت نگرفت و حالا از همین تیم استان، - حامدشریفان در گفت وگو باخبرنگار فارس در بجنورد، اظهارکرد: از سال 1392، عضو تیم راگبی شده خدا را شاکرم که توانستم عناوین مختلفی چون، قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی مسابقات ازبکستان و لبنان در سال 2017 و 2018 و چندین قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه های مختلف کشور مانند باشگاه پارک تندرستی خراسان را کسب کنم.

وی گفت: بیش از چند سال است که در فکر راه اندازی تیم بوده ایم اما حمایتی از سوی مسؤولین صورت نگرفت.

  مربی تیم راگبی خراسان شمالی، تصریح کرد: 2 تن از بازیکنانی که در کنار من تمرین می کردند برای تیم های پایه مشهد فرستاده شدند که یکی از آن ها آقای اصفهانی هست و سابقه حضور در لیگ برتر را دارد.

این بازیکن تیم ملی افزود: با اینکه در شروع کار هر بازیکن یک توپ برای تمرین نیاز داشت تا مهارت های لازم را کسب کند، از توپ شخصی خود برای تمرین استفاده می کردیم و به ناچار فقط از افراد مستعد دعوت می شد تا کیفیت آموزش پایین نیاید.

شریفان اذعان کرد: این رشته جزو رشته هایی است که تجربه در آن، حرف اول را می زند و تجربه ای که با چندین سال شرکت در مسابقات مختلف و اعزام های برون مرزی به دست بیاید به راحتی در راگبی و به خصوص آغاز کار، شدنی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی سه ورزشکار خراسان شمالی به ارودی تیم ملی راگبی کشور

راه یابی سه ورزشکار خراسان شمالی به ارودی تیم ملی راگبی کشور