مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-10اقتصادي

امضای توافقنامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت


توافقنامه همکاری میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز رشد» مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی توافقنامه همکاری میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری مرکز رشد مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.

در این مراسم هشت توافقنامه به منظور تاسیس مراکز نوآوری و رشد مشترک بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه های صنعتی سهند، شهید چمران اهواز، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری سمنان و پارک علم و فناوری یزد ، با حضور روسای هریک از این مراکز و رییس گروه اقتصادی دفتر رهبرمعظم انقلاب به امضا رسید.

در حاشیه این مراسم گواهینامه رتبه بندی شرکت های کارگزار پذیرش در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برای اولین بار در کشور به هفت شرکت کارگزار اهدا شده و سه شرکت کفا، امیرکبیر و بومرنگ در جایگاه دوم و چهار شرکت انرژیک، دانش بازار سام، کاریز اعتماد و رشد در جایگاه سوم این رتبه بندی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافقنامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

امضای توافقنامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت