مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-10سياسي

برداشت 1200 تن میگو در جنوب سیستان وبلوچستان


معاون آبزی پروری شیلات استان سیستان وبلوچستان گفت: برداشت میگو تا شهریورماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود بیش از 1200 تن میگو برداشت شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون آبزی پروری شیلات استان سیستان وبلوچستان گفت: برداشت میگو تا شهریورماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود بیش از 1200 تن میگو برداشت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمیدرضا نصیری 19 مردادماه با اعلام آغاز برداشت میگو از مزارع مجتمع پرورش میگو شهید صنعتی_گواتر اظهارکرد: در سال جاری با اقدامات صورت گرفته و همت بهره برداران سخت کوش پرورش میگو و تلاش جمعی شیلات، دامپزشکی و تحقیقات شیلات که در قالب کارگروه و کمیته فنی میگو استان صورت گرفت بیش از 640 هکتار از مزارع پرورش میگو مجتمع گواتر زیرکشت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در سال آتی با توجه به اقدامات زیر بنایی شیلات در مجتمع گواتر و ورود مجتمع های پرورش میگو رودیک و کشت و صنعت مکران (گوردیم) به فرآیند تولید و پرورش میگو، شاهد افزایش قابل توجهی در سطح زیر کشت و تولید میگو در نوار ساحلی جنوب استان خواهیم بود.

وی افزود: اقدامات مناسب بهره برداران میگو در خصوص آماده سازی مزارع و همچنین فعالیت مراکز تکثیر میگو با همکاری های سازنده با مجموعه دامپزشکی استان و به ویژه ادارات دامپزشکی شهرستانهای چابهار و کنارک، همچنین مشاوره ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 1200 تن میگو در جنوب سیستان وبلوچستان

برداشت 1200 تن میگو در جنوب سیستان وبلوچستان