مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-10پزشكي

محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در گیلان رعایت نمی شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: محدودیت های کرونایی در شرایط قرمز در استان گیلان به صورت دقیق اعمال و اجرا نمی شود.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح شرایط کرونایی استان گیلان پرداخت و گفت: در هفته های اخیر شاهد سخت ترین شرایط کرونایی در مقایسه با 17 ماه گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حتی شرایط ما از اسفند 98 نیز بحرانی تر است، اظهار کرد: تعداد بستری های شبانه روز گذشته بیش از 450 بیمار بوده که مجموع بستری ها در استان را به بیش از هزار و 950 نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه آمار فوتی های کرونایی نیز همچنان دو رقمی است، گفت: همه این آمارها هشدار دهنده و نگران کننده است.

وی با بیان اینکه تمام شهرهای استان گیلان در شرایط قرمز و حتی فوق قرمز قرار دارند، اضافه کرد: بسیاری از فعالیت ها در شرایط قرمز باید تعطیل باشند که متأسفانه در شهرهای مختلف استان شاهد این موضوع نیستیم.

حیدرزاده با اشاره به ادامه فعالیت مشاغل و حضور عادی مردم در سطح شهر و اماکن پر تردد، گفت: متأسفانه نه همشهریان و نه برخی از مسئولان در زمینه عدم ایجاد تجمع در اماکنی همانند پاساژها، تالارها و خیابان ها همکاری نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در گیلان رعایت نمی شود

محدودیت های شرایط قرمز کرونایی در گیلان رعایت نمی شود