مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-10اجتماعي

اولویت امروز هلال احمر کرمان اجرای طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا است


مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: امروز اولویت موضوع کرونا است و در حال حاضر اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی است که در جمعیت هلال احمر با نظارت بر صنوف انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چهار سال گذشته در جمعیت هلال احمر استان و بخصوص در حوادث به موقع خدمات خوبی اتفاق افتاد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: آنچه برای امدادگران مهم هست پوشش به موقع حوادث است و عدم اطلاع مردم از خدمات هلال احمر گاهی مواقع مشکلاتی ایجاد میکند.

پی با بیان اینکه وظیفه هلال احمر نجات آسیب دیدگان در حوادث است، ادامه داد: در مجموع طی چهار سال، قریب پنج هزار حادثه توسط جمعیت هلال احمر در استان را پوشش دادیم و 510 هزار نفر امدادرسانی و 28 هزار نفر رهاسازی شده اند.

فلاح با اشاره به اینکه بیشترین حوادث جاده ای است، تصریح کرد: ضرورت دیده شد به افرایش پایگاه ها که د محورهای منوجان ریگان و سیرجان انجام شد و دو پایگاه در کوهستان نیز داشتیم.

  مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه رتبه نهم حوادث کوهستانی کشور را داریم، بیان داشت: بهسازی تمامی پایگاه ها و ناوگان و انبارها را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت امروز هلال احمر کرمان اجرای طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا است

اولویت امروز هلال احمر کرمان اجرای طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا است