مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-10پزشكي

جاری شدن فاضلابهای خانگی تکاب به رودخانه های سطح شهر


فرماندار تکاب از جاری شدن فاضلاب های خانگی به رودخانه های سطح شهرستان تکاب و بروز مشکلات زیست محیطی خبر داد.

- در خصوص فاضلاب های خانگی این شهرستان، اظهار کرد: جاری شدن فاضلاب های خانگی در رودخانه های سطح شهر از مهمترین مشکلات و دغدغه های مردم تکاب است.

وی ادامه داد: اکنون رودخانه های فصلی شهر تکاب فقط اسم رودخانه دارند و در واقع محل عبور فاضلاب است که بهداشت عمومی شهر را تهدید می کند و آسیب ها و بوی نامطبوع آن مردم و ساکنان خانه های حاشیه رودخانه را آزار می دهد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه شهر تکاب با 45 هزار نفر جمعیت فاقد شبکه جمع آوری مدرن فاضلاب است و فاضلاب این شهر به صورت سنتی دفع می شود، عنوان کرد: امیدواریم با تصویب ماده 23 طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر تکاب در بودجه سال 1401 بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان رفع و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح تخصیص یابد.

وی خاطرنشان کرد: وی گفت: احداث این تصفیه خانه فاضلاب مدرن روستایی در تکاب نشانه توجه ویژه به توسعه این شهرستان است و کیفیت و دانش به کار رفته در روند فعالیت این تصفیه خانه یکی از نمونه های الگویی در کشور به شمار می رود.

ستوده فر بیان کرد: احداث و راه اندازی صنایع جانبی پایین دست معادن طلا و سنگ از دیگر نیازهای اساسی تکاب به شمار می رود که امیدواریم مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن فاضلابهای خانگی تکاب به رودخانه های سطح شهر

جاری شدن فاضلابهای خانگی تکاب به رودخانه های سطح شهر