مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-10سياسي

کارکنان بیمارستان امام کرج به سر کار خود باز می گردند


سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز گفت: با توافقات انجام شده کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به سر کار خود باز می گردند.

- ، قدرت الله شمیرانی صبح سه شنبه در نشست واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به شرکت شاهد که در دادگستری البرز برگزار شد، اظهار کرد: از امام جمعه کرج، استاندار البرز، رییس کل دادگستری البرز، دادستان و معاون رییس کل دادگستری البرز که وقت های کارشناسی و برنامه های دقیق را در راستای دو موضوع نخست اینکه این بیمارستان به چرخه درمان بازگردد و دوم اینکه دیون پرسنل بیمارستان پرداخت شود، قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: این امر مستلزم این بود که جلسات مختلف کارشناسی برگزار شود و ابعاد مختلف مسئله برای اینکه از سال 94 تاکنون بیمارستان تعطیل بود، بررسی شود، چراکه در بهترین شرایط بیش از 10 درصد بیمارستان فعال نبود.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز با بیان اینکه طی برگزاری جلسات کارشناسی نهایتاً در سوم خرداد ماه سال جاری صورت جلسه ای تنظیم و تصمیماتی اتخاذ شد، تصریح کرد: بر اساس این رویه جلسات دیگری طی هفته گذشته و جاری برگزار شد و نهایتاً تصمیم به واگذاری بیمارستان به بنیاد شهید شریک سازمان همیاری شهرداری های استان البرز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان بیمارستان امام کرج به سر کار خود باز می گردند

کارکنان بیمارستان امام کرج به سر کار خود باز می گردند