مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-10بين الملل

وزیر خارجه اردن: جایگزینی برای راهکار تشکیل دو کشوری وجود ندارد


وزیر خارجه اردن اعلام کرد، هیچ جایگزینی برای راهکار تشکیل دو کشور وجود ندارد که بر اساس آن، باید کشور مستقل و دارای حاکمیت فلسطین به پایتختی قدس اشغالی در مرزهای چهارم ژوئن 1967 تشکیل شود.

- وزیر خارجه اردن: جایگزینی برای راهکار تشکیل"دو کشوری" وجود ندارد وزیر خارجه اردن اعلام کرد، هیچ جایگزینی برای راهکار تشکیل دو کشور وجود ندارد که بر اساس آن، باید کشور مستقل و دارای حاکمیت فلسطین به پایتختی قدس اشغالی در مرزهای چهارم ژوئن 1967 تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن و فرستاده ویژه اتحادیه اروپا در امور روند صلح خاورمیانه در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص تلاش ها با هدف حفظ آرامش در اراضی فلسطینی و ایجاد چشم انداز سیاسی برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر بر اساس راهکار تشکیل دو کشوری، حقوق بین المللی و طرح صلح عربی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف همچنین تلاش های صورت گرفته برای حمایت از آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) را مورد بررسی قرار دادند.

الصفدی حمایت گسترده اتحادیه اروپا از آنروا را ارج نهاد.

وی بر اهمیت نقش اتحادیه اروپا در تلاش ها برای ایجاد چشم انداز سیاسی واقعی برای تحقق صلح و پشتیبانی از اقتصاد فلسطینی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اردن: جایگزینی برای راهکار تشکیل دو کشوری وجود ندارد

وزیر خارجه اردن: جایگزینی برای راهکار تشکیل دو کشوری وجود ندارد