مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-10پزشكي

800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص نیازمند کمک خیرین سلامت هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از 800 مددجوی این نهاد که دارای بیماری خاص و صعب العلاج هستند برای پیگیری امورات درمانی خود نیازمند کمک و مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز در آیینی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت هم افزایی در خصوص ارائه خدمات به بیماران خاص و نیازمند و مشارکت خیرین سلامت در کمک به بیماران نیازمند استان امضاء شد.

قنبر موسی نژاد در آیین امضاء تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: هم اکنون بیش از 800 مددجوی این نهاد که دارای بیماری خاص و صعب العلاج هستند برای پیگیری امورات درمانی خود نیازمند کمک و مشارکت  افراد خیر و نیکوکار هستند.

وی افزود: به دنبال بیماری وجود داشته است، امضای این تفاهم نامه می تواند همکاری های این دو دستگاه را گسترده تر و هموارتر کند.

   وی با عنوان اینکه ساماندهی نظام خیر و احسان یکی از اهداف مهم کمیته امداد است تصریح کرد: مشارکت کردن جامعه خیرین سلامت استان ایلام در کمک به بیماران خاص و نیازمند در قالب این تفاهم نامه گام مهمی در همین راستا خصوصا در زمینه های نیکوکاری در حوزه درمان و سلامت است که قطعاً منجر به خدمات ماندگاری در حوزه سلامت به نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص نیازمند کمک خیرین سلامت هستند

800 مددجوی ایلامی دارای بیماری خاص نیازمند کمک خیرین سلامت هستند