مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-10بين الملل

دیپلمات روس: برای یافتن راهکار سیاسی در سوریه با ترکیه همکاری می کنیم


سفیر روسیه در آنکارا با اشاره به همکاری دو جانبه برای یافتن راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه، گفت این همکاری ها شانس پایان درگیری ها و برقراری صلح و ثبات را در این کشور افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکسی اِرخوف سفیر روسیه در ترکیه گفت مسکو و آنکارا برای یافتن راهکار سیاسی جهت پایان دادن به بحران سوریه، در حال همکاری هستند.

به نوشته روزنامه وجود دارد.

وی در ادامه اظهار داشت که همکاری بین آنکارا و مسکو باعث افزایش شانس پایان درگیری ها و تقویت همزمان صلح و ثبات در سوریه شده است.

بر اساس این گزارش، سفیر روسیه توضیح داد: اقدامات برای دستیابی به یک راهکار سیاسی برای [بحران] سوریه، فعال سازی و تسریع اقدامات کمیته [بازنویسی] قانون اساسی، تقویت صلح و امنیت در منطقه کاهش تنش ادب و دیگر منطقه ها، همگی با هم ارزیابی شده اند .

شانزدهمین نشست بین المللی روند آستانه به مدت دو روز از 16 تا 17 در شهر نورسلطان پایتخت قزاقستان با حضور سه کشور ضامن روند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه)، نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و کشورهای ناظر شامل عراق، لبنان، برگزار شد.

حاضران در این نشست بار دیگر با تأکید بر این که سوریه هیچ راه حل نظامی ندارد، توافق کردند که دور بعدی این مذاکرات تا پیش از پایان سال 2021 میلادی در نورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: برای یافتن راهکار سیاسی در سوریه با ترکیه همکاری می کنیم

دیپلمات روس: برای یافتن راهکار سیاسی در سوریه با ترکیه همکاری می کنیم