مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-10پزشكي

تشدید وضعیت بحرانی کرونا در یزد/جولان کرونا با بستری 871 نفر ادامه دارد


براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، شمار بستری های روزانه در 24 گذشته به 68 نفر رسیده و 871 بیمار نیز همزمان در بیمارستان ها بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، دکتر ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران سلامت و درمان یزد ظرفیت مراکز درمانی این استان برای پذیرش بیماران را محدود دانست و اظهار کرد: از هزار و 489 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 518 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه اگر در روزهای آتی ورودی تعداد بیماران به مراکز درمانی کاهش نیابد باید به گونه دیگری اقدام کرد افزود: از این تعداد، 68 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و 450 نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان های استان افزود: سه بیمار در ابرکوه، هفت بیمار در اردکان، یک بیمار در اشکذر، یک بیمار در بهاباد، 6 بیمار در تفت، پنج بیمار در خاتم، 9 بیمار در مهریز، سه بیمار در میبد و 33 بیمار در شهرستان یزد شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزاری هرگونه تجمع را موجب افزایش شمار مبتلایان کرونا دانست و با ابراز ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار ادامه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید وضعیت بحرانی کرونا در یزد/جولان کرونا با بستری 871 نفر ادامه دارد

تشدید وضعیت بحرانی کرونا در یزد/جولان کرونا با بستری 871 نفر ادامه دارد