مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-10سياسي

ورود 17 هزار پرونده به دادگستری شاهرود/ صدور احکام جایگزین حبس


در بازه زمانی یکساله یعنی اول تیرماه 99 الی اول تیرماه 1400 مجموعاً 17 هزار و 172 پرونده به دادگستری شهرستان وارد شده است.

- ، احمد مطهری نسب صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات دادگستری شاهرود با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار ضمن بیان اینکه طی بازه یک ساله روز اول هفته قوه قضاییه یعنی یکم تیرماه سال گذشته تا یکم تیرماه سال جاری میزان 17 هزار و 172 پرونده به مجموع 12 شعبه دادگستری شاهرود وارد شده است، ابراز داشت: قطعاً در مقایسه با سال های قبل این روند افزایش داشته است که این حجم پرونده های وارده به دستگاه قضا در شهرستان زیبنده نیست.

وی ضمن بیان اینکه از تعداد پرونده های وارده 16 هزار و 711 مورد منتهی به صدور رأی شده است، افزود: با توجه به موجودی اولیه پرونده ها به تعداد یک هزار و 295 مورد و مقایسه ورودی و خروجی در مجموع یک هزار و 756 مورد پرونده باقی مانده است.

رسیدگی به پرونده های قضایی رییس دادگستری شاهرود با بیان اینکه در مجموع بازه زمانی مذکور به یک هزار و 771 پرونده کیفری به دادسرا رسیدگی شده است، ابراز داشت: در مجموع هشت هزار و 994 پرونده به دادسرا وارد شد که این تعداد وقوع جرایم خوشایند نیست.

مطهری نسب با بیان اینکه 12 شعبه شورای حل اختلاف در شهرستان فعال است، تصریح کرد: یک هزار و 198 پرونده موجودی اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 17 هزار پرونده به دادگستری شاهرود/ صدور احکام جایگزین حبس

ورود 17 هزار پرونده به دادگستری شاهرود/ صدور احکام جایگزین حبس