مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-10سياسي

انسان در دستگاه سیدالشهدا(ع) ارزش میابد


تلاش کنیم در ایام عزاداری سیدالشهدا از تعلقات دنیایی خود بکاهیم و به عزاداری بپردازیم چرا که انسان در این دستگاه ارزش میابد.

- فزوین-امام جمعه موقت قزوین گفت: تلاش کنیم در ایام عزاداری سیدالشهدا از تعلقات دنیایی خود بکاهیم و به عزاداری بپردازیم چرا که انسان در این دستگاه ارزش میابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مراسم هیئت حسین جان قزوین با اشاره به وقایعی یکه برای حضرت موسی (ع) رخ داده اظهار کرد: دریک شب تاریک و ظلمانی حضرت موسی با همسرش که باردار بود در بیابان آتشی را دید، به سمت آن حرکت کرد تا نور و گرما برای خود و خانواده فراهم کند؛ صدایی شنید که فرمود من خدای تو هستم، کفش هایت را دربیاور، اینجا سرزمین مقدسی است و بنا به روایات این سرزمین کربلای معلی بوده است.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: شخصی از امام صادق علیه السلام ادب زیارت سید الشهدا را پرسید که حضرت ضمن توضیحاتی در خصوص چگونگی حال زائر فرمود در آنجا کفش هایت را دربیاور، اینها نشانگر عظمت و حرمت این سرزمین بزرگ است.

خضری تبیین کرد: وادی محرم به ویژه دهه اول طور سینا است، رزق گریه و توسل در کل سال در این ایام به عشاق اهل بیت اهدا می شود، این دهه ویژگی های خاصی دارد و هرکسی این رزق را و موقعیت این توسل و تصویه روحی را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان در دستگاه سیدالشهدا(ع) ارزش میابد

انسان در دستگاه سیدالشهدا(ع) ارزش میابد