مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-10اقتصادي

استاندار کرمانشاه: احیای واحدهای تولیدی راکد مدیران ریسک پذیر می خواهد


استاندار کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری برای احیای بیش از 180 واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری راکد در کرمانشاه، گفت: احیا واحدهای راکد مدیران ریسک پذیر می خواهد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری برای احیای بیش از 180 واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری راکد در کرمانشاه، گفت: احیا واحدهای راکد مدیران ریسک پذیر می خواهد.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه که امروز (19 مرداد) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس سند اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه از سال 1396 تاکنون همواره احیای واحدهای راکد در برنامه بوده است، اظهار کرد: از آن زمان تاکنون 276 واحد تولیدی و صنعتی راکد در کرمانشاه فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی با اشاره به هدف گذاری که برای امسال صورت گرفته، افزود: امسال هم قرار است 100 واحد از 350 واحد راکدی که در بخش کشاورزی استان داریم احیا شود.

استاندار کرمانشاه همچنین از برنامه ریزی برای فعال کردن 66 واحد راکد صنعتی و معدنی و 16 واحد در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی خبر داد.

وی از اهمیت احیا واحدهای راکد یاد کرد و گفت: ظرفیت های خوبی در این واحدها بدون استفاده مانده و نباید اجازه دهیم هزینه هایی که برای ساخت آنها انجام شده از دست برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: احیای واحدهای تولیدی راکد مدیران ریسک پذیر می خواهد

استاندار کرمانشاه: احیای واحدهای تولیدی راکد مدیران ریسک پذیر می خواهد