مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-10سياسي

پیگیر تامین خوراک دام دامداران حمیدیه هستیم


امام جمعه شهرستان حمیدیه به آخرین تحولات رخ داده در خصوص تنش کم آبی در منطقه اشاره کرد و گفت: همچنان پیگیر تأمین خوراک دام دامداران هستیم و این موضوع با جدیت بیشتر دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سعید لفته پور، امام جمعه شهرستان حمیدیه به آخرین تحولات رخ داده در خصوص تنش کم آبی در منطقه اشاره و اظهار کرد: همچنان پیگیر تأمین خوراک دام دامداران هستیم و این موضوع با جدیت بیشتر دنبال می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مخازن آبی از سوی خیران و مجموعه های جهادی در شهرستان حمیدیه تأمین شده و جای نگرانی وجود ندارد، افزود: این اقدام بسیار کار ارزشمندی بود که با تأمین این مخازن بخش زیادی از مشکل کم آبی مردم برطرف خواهد شد.

امام جمعه حمیدیه با اشاره به مشکلاتی که در داده های آماری تأمین خوراک دام به وجود آمده بود، گفت: در این مسأله پیگیری هایی لازم صورت گرفت و در هماهنگی با دادستان این مشکل حل شد که طبق روال عادی، خوراک دامی که از سوی وزارت جهاد تأمین شده به دامداران تحویل داده می شود.

وی درباره تأمین مخازن آبی ادامه داد: هنوز برخی از خانواده ها احساس می کنند به مخزن آب نیاز وجود دارد که در حال رصد و شناسایی آن هستیم و سعی می کنیم به افرادی که مستحق آن هستند و با مشکل افت فشار آب مواجه شده اند، مخازن آبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تامین خوراک دام دامداران حمیدیه هستیم

پیگیر تامین خوراک دام دامداران حمیدیه هستیم