مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-10پزشكي

در بحرانی ترین روزهای پیک پنجم هستیم/ هر گونه جابجایی جمعیتی به صلاح نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این استان در بحرانی ترین روزهای پیک پنجم خود قرار دارد و از همین رو رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از هرگونه جابه جایی جمعیت و عدم شرکت در اجتماعات ضروری است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این استان در بحرانی ترین روزهای پیک پنجم خود قرار دارد و از همین رو رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از هرگونه جابه جایی جمعیت و عدم شرکت در اجتماعات ضروری است.

دکتر نوید دانایی در جمع خبرنگاران از تداوم روند صعودی مبتلایان و بستری ها در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: روند صعودی مبتلایان در استان نگران کننده است و می طلبد که عموم شهروندان با رعایت توصیه های ستاد کرونا و وزارت بهداشت همراهی بیشتری با مدافعان سلامت داشته باشند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس از شناسایی 313بیمار جدید در 48ساعت اخیر خبر داد و افزود: جدا از بیش از 200 بیمار مثبت سرپایی در این مدت 113 مبتلای قطعی جدید در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان بستری شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی این تعداد مبتلای جدید گویای نگران کننده بودن وضعیت در مناطق تحت پوشش است افزود: ما در حال حاضر در بحرانی ترین روزهای موج پنجم کرونا قرار داریم لذا از هم استانی ها خواهشمندیم رعایت حداکثری پروتکل های بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحرانی ترین روزهای پیک پنجم هستیم/ هر گونه جابجایی جمعیتی به صلاح نیست

در بحرانی ترین روزهای پیک پنجم هستیم/ هر گونه جابجایی جمعیتی به صلاح نیست