مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-10سياسي

آیین نامه انتخاب شهردار، مصوبه ای غیرکارشناسی و غیر قابل اجرا


نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه هیات وزیران در خصوص انتخاب شهرداران و شهردار تهران مصوبه ای غیرکارشناسی، - احسان ارکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: بنده در خصوص آیین نامه هیات وزیران درباره انتخاب شهردار، نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی زده و اشکالات این مصوبه را برشمردم.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه هیات وزیران در خصوص انتخاب شهرداران مصوبه ای غیرکارشناسی، غیرفنی و اساسا غیرقابل اجراست .

کاملا مشخص است مجموعه یا فردی که این مصوبه را تدوین کرده اطلاعاتی از وضعیت شهرداری ها، شناختی از مناطق و شهرهای مختلف کشور و نیز سازوکارهای تعریف شده در شوراها و شهرداری ها نداشته است.

وی ادامه داد: به جز ابهامی که در تعریف مدیریت های حرفه ای اعم از مدیریت ارشد تا مدیریت پایه، عملیاتی و میانی که در این مصوبه وجود دارد، در شهرهای کوچکی که بالاترین سطح سازمانی مدیریت، رییس اداره است، چطور شرط لازم برای شهردار منتخب 7 سال سابقه مدیرکلی یا معاونت مدیرکلی است؟ ارکانی تاکید کرد: در حقیقت این مصوبه باعث می شود بسیاری از شوراهای شهرهای مختلف سطح کشور برای انطباق با این آیین نامه به دنبال افرادی غیربومی و ناآشنا با حوزه جغرافیایی، مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه انتخاب شهردار، مصوبه ای غیرکارشناسی و غیر قابل اجرا

آیین نامه انتخاب شهردار، مصوبه ای غیرکارشناسی و غیر قابل اجرا