مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-10سياسي

میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی پسماند سراب فارسبان اقدام کند


همدان _ معاون فرماندار نهاوند گفت: میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی پسماند سراب فارسبان اقدام کند.

- ، آیت صالحی در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند نهاوند اظهار داشت: نظارت بیشتر بر روی سموم کشاورزی باشد و تمهیدات لازم اندیشه شود که این سموم وارد آب ها نشود.

وی با بیان اینکه دهیاری ها با مشورت بزرگان روستاها مکانی برای فضولات حیوانی در نظر بگیرند که این فضولات در روستاها رها نشوند، گفت: نخاله های ساختمانی حاشیه ی راه ها را ادارات متولی پیگیری کنند.

معاون فرماندار نهاوند، گفت: مهلت یک هفته ای مدیریت پسماند به میراث فرهنگی که متولی سراب فارسبان است تا نسبت به مدیریت پسماندها در این سراب اقدام یا مدیریت پسماندها و ساماندهی آن در این سراب را تعیین تکلیف کند در غیر این صورت اقدام قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سراب از سال گذشته بدون متولی است و زباله ها در این سراب انباشته و حجم آلودگی ها رها شده است، گفت: در حال حاضر این سراب بدلیل نداشتن متولی مشخص، میراث فرهنگی متولی اعلام شد.

خودروهای حمل فاضلاب نهاوند ساماندهی می شوند مهرداد سلگی رییس اداره محیط زیست نهاوند در جلسه کارگروه پسماند شهرستان نهاوند اظهار کرد: یکی از مشکلات زیست محیطی شهرستان نهاوند تخلیه فاضلاب های خانگی توسط خودروهای حمل فاضلاب در مزارع کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی پسماند سراب فارسبان اقدام کند

میراث فرهنگی نسبت به ساماندهی پسماند سراب فارسبان اقدام کند