مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-10سياسي

اولویت متروی کرج اتصال به ایستگاه شهید سلطانی است


عضو شورای اسلامی شهر کرج اولویت پروژه قطار شهری را اتصال به ایستگاه شهید سلطانی اعلام کرد و گفت: افزایش تعداد قطارها و واگن ها از بیشترین ضرورت برخوردار است.

- ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی صبح سه شنبه در بازدید از مراحل پایانی تکمیل فاز نخست خط دو قطار شهری کرج و حومه در جمع خبرنگاران گفت: با بهره برداری از مترو شاهد تأثیر مثبتی بر روند کاهش ترافیک درون شهری و ارتقای شاخص های زیست محیطی خواهیم بود و مجموعاً حرکت جهانی در جابه جایی مسافرین درون شهری انتقال ترافیک از سطح به عمق زمین است.

وی افزود: البته کارشناسان معتقدند که اولویت بندی تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری باید به سمت و سویی باشد که ابتدا تاکسی ها و اتوبوس ها نوسازی شوند، فرهنگ دوچرخه سواری در مسیرهای کوتاه تقویت گردد و سپس مترو یا تراموا به عنوان سطوح بالاتر مورد تاکید قرار گیرند؛ چرا که تأثیر آنها بر آلودگی هوا، زیبایی بصری شهر و بهداشت روان شهروندان به مراتب بیشتر از مترو است.

عضو کمیسیون های فرهنگی و سلامت شورای ششم کرج اذعان داشت: البته چالش جدی ما در بحث ترافیک مربوط به ترددهای فی مابین تهران و البرز و به نوعی سفرهای برون شهری است که با توجه به جابه جایی روزانه حداقل 300 هزار نفر توسط خط 5 متروی پایتخت، افزایش تعداد قطارها و واگن ها یا احداث ریل جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت متروی کرج اتصال به ایستگاه شهید سلطانی است

اولویت متروی کرج اتصال به ایستگاه شهید سلطانی است