مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-10اقتصادي

«نهبندان» بدون کشتارگاه طیور/ 40 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد


فرماندار نهبندان از نبود کشتارگاه طیور گلایه کرد و گفت: در راستای رفع این مشکل مبلغ 4 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره توسط صندوق کارآفرینی مصوب شده که به متقاضی مورد نظر جهت تکمیل و راه اندازی کشتارگاه در حال احداث پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان مجید بیکی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از موافقت صندوق کارآفرینی امید کشور برای پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای کم بهره به متقاضیان اشتغالزایی شهرستان نهبندان خبر داد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیکی مرز و اقلیم کویری و توسعه نیافتگی شهرستان نهبندان، افزود: به منظور سرمایه گذاری و اشتغالزایی و جذب تسهیلات ویژه در پایان سال 99 با این درخواست موافقت شد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بخشی از طرح هایی که معرفی و تأیید شده اند از این خط اعتباری تسهیلات تا سقف 4 میلیارد تومان را دریافت خواهند کرد بیکی از بنیاد برکت دستگاه معین اقتصادی شهرستان نهبندان خبر داد و یادآور شد: در پی امضای تفاهم نامه های فی مابین از سال 98 تاکنون 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری نیز مبلغ 41 میلیارد و 900 میلیون تومان تفاهم نامه با بنیاد برکت برای مشارکت در پروژه های عمرانی منعقد شده که امید است با تحقق این موضوع پروژه های نیمه تمام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نهبندان» بدون کشتارگاه طیور/ 40 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

«نهبندان» بدون کشتارگاه طیور/ 40 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد