مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-10اقتصادي

گرانی با وعده تخفیف؛ کلاه گشاد فروشگاه های زنجیره ای بر سر شهروندان


تخفیف های عوام فریبانه از تخلفات برخی فروشگاه های زنجیره ی است که موجب انتقاد و گلایه شهروندان شده است، متاسفانه شاهد هستیم برخی فروشگاه ها به منظور جلب مشتری اقدام به درج قیمت غیر واقعی روی اجناس می کنند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، درج قیمت غیر واقعی کالاها توسط فروشگاههای زنجیره ی عوام فریبی برای جذب و جلب مشتری است، متاسفانه برخی فروشگاه های زنجیره ی با تبلیغ تخفیف از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند.

ظرف ماه های گذشته اخباری مبنی بر عرضه کالا با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب برای ارائه تخفیف در فروشگاه های زنجیره ی منتشر شده که انتقاد خریداران را به دنبال داشته است، شاهد هستیم فروشگاه های زنجیره ی که تعداد آنها هم کم نیست قیمت واقعی را روی کالا درج نمی کنند و در واقع با مردم صادق نیستند.

شهروندان می گویند: برخی فروشگاه های زنجیره ی در تخلفی آشکار کالاها را گران تر از قیمت درج شده روی بسته می فروشند و این به نوعی کلاه برداری است.

خلا بازرسی و نظارت توسط دستگاه های متولی باعث شده صاحبان فروشگاه های زنجیره ی به عنوان تامین کننده کالاهای اساسی و غیر اساسی مردم هر اقدامی را که به نفعشان است انجام دهند، امیدواریم دستگاه های متولی به منظور برخورد با متخلفان اقدمات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی با وعده تخفیف؛ کلاه گشاد فروشگاه های زنجیره ای بر سر شهروندان

گرانی با وعده تخفیف؛ کلاه گشاد فروشگاه های زنجیره ای بر سر شهروندان