مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-10سياسي

جهاد دانشگاهی اولین نهاد تبدیل کننده علم به ثروت است


شاید بتوان گفت که جهاددانشگاهی اولین نهاد تبدیل کننده علم به ثروت است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت به همین خاطر است که بیشترین همخوانی را با پارک های علم و فناوری دارد.

- ایسنا/قزوین رییس پارک علم و فناوری قزوین گفت: شاید بتوان گفت که جهاددانشگاهی اولین نهاد تبدیل کننده علم به ثروت است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت به همین خاطر است که بیشترین همخوانی را با پارک های علم و فناوری دارد.

مصطفی مافی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی جزو اولین نهادهایی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تبدیل علم و دانش به محصولات فناورانه شکل گرفت؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی همواره تحت تحریم دشمنان قرار داشتیم که تشکیل جهاددانشگاهی و جهادخودکفایی موجب شد از ظرفیت موجود در دانشگاه ها استفاده شود.

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت که جهاددانشگاهی اولین نهاد تبدیل کننده علم به ثروت است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت به همین خاطر است که بیشترین همخوانی را با پارک های علم و فناوری دارد.

رییس پارک علم و فناوری قزوین خاطرنشان کرد: توسعه فناوری بارزترین وجه جهاددانشگاهی است، موضوعی که در پارک های علم و فناوری به آن توجه شده است؛ شاید بگویند این 2 نهاد با هم موازی هستند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی اولین نهاد تبدیل کننده علم به ثروت است

جهاد دانشگاهی اولین نهاد تبدیل کننده علم به ثروت است