مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-10سياسي

اعضای شورای شهر کرج، وضعیت محلات را از نزدیک ببینند


مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه مدیریت شهری گفت: در برخی از محلات کرج هنوز مشکلات مقدماتی به عنوان دغدغه اصلی شهروندان مطرح است و لکه گیری آسفالت خیابان ها و جمع آوری صحیح زباله به عنوان مطالبه اصلی شهروندان مطرح می شود در صورتی که اگر در چند سال گذشته این .

- ایسنا/البرز مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه مدیریت شهری گفت: در برخی از محلات کرج هنوز مشکلات مقدماتی به عنوان دغدغه اصلی شهروندان مطرح است و لکه گیری آسفالت خیابان ها و جمع آوری صحیح زباله به عنوان مطالبه اصلی شهروندان مطرح می شود در صورتی که اگر در چند سال گذشته این مشکلات برطرف می شد امروز شاهد مطالبات فرهنگی و اجتماعی بیشتری از سوی شهروندان بودیم.

پویا پارسا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع به کار شورای ششم در شهر کرج گفت: ارائه راهکار برای حل مشکلات محله های کم برخوردار شهر فقط با حضور میدانی اعضای شورای شهر و مدیران شهری در کف محلات ممکن است.

وی ادامه داد: اصلی ترین وظیفه منتخبان پارلمان شهری کنکاش در آسیب ها، مشکلات و مسائل شهری و ارائه راهکارهای خاص ویژه محلات است و اگر می خواهیم کرج توسعه پیدا کند باید اعضای شورای شهر به کف محلات بیایند و باید به دور از کلان نگری و خروج از مسائل پیش پاافتاده در روند اجرایی دغدغه های اصلی آنها حل مشکلات فعلی با در نظر گرفتن نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر کرج، وضعیت محلات را از نزدیک ببینند

اعضای شورای شهر کرج، وضعیت محلات را از نزدیک ببینند